×

Forum hrvatske kongresne industrije 2013.

Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT) organizira drugi po redu Forum hrvatske kongresne industrije 2013. - godišnje okupljanje struke kongresnog-insentiv turizma.
Forum hrvatske kongresne industrije 2013.

Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT) organizira drugi po redu Forum hrvatske kongresne industrije 2013. - godišnje okupljanje struke kongresnog-insentiv turizma. Događanje će se održati u utorak, 3. prosinca 2013. u 10:00 sati u hotelu 'Dubrovnik' u Zagrebu. Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete najkasnije do 27.11. na linku http://bit.ly/1b8W2Jt ili na e-mail info@cmpa.eu 

Po prvi puta će se dodijeliti i nagrade AMBASADOR hrvatskog kongresnog turizma najzaslužnijim pojedincima i institucijama za promociju kongresno-insentiv struke u Hrvatskoj.

Međunarodni gost - Bruce Redor
Tema ovogodišnjeg Foruma je destinacijski marketing - repozicioniranje imagea Hrvatske iz „odmorišne“ destinacije u „odmorišnu i poslovnu“ destinaciju. Lokalni pogled na temu dat će Slaven Reljić, pomoćnik direktorice Glavnog ureda HTZ-a, ujedno i tajnik HUPKT-a, dok će iz međunarodne perspektive govoriti Bruce Redor, stručnjak i konzultant iz tvrtke GainingEdge. Povodom gostovanja na Forumu, uputili smo gospodinu Redoru nekoliko pitanja.

Bruce Redor - EIAT

U Hrvatskoj imamo više od 300 turističkih zajednica koje će se uskoro reorganizirati u DMO (destinacijske menadžment organizacije). Koji su glavni zadaci i odgovornosti koje bi DMO organizacije trebale ispunjavati?
Nove DMO organizacije trebale bi se pozicionirati kao službene marketinške organizacije koje služe razvoju i marketiranju destinacija, fokusirajući se na turistički marketing i usluge te kongresnu prodaju tamo gdje je to moguće. Takve organizacije potiču ekonomski razvoj destinacije povećanjem dolaska turista i poslovnih putnika, što donosi direktnu potrošnju u destinaciji. U slučaju poslovnog turizma povećana aktivnost također doprinosi makroekonomskom razvoju destinacije.

Bili ste direktor kongresnog i turističkog ureda grada Lyona u Francuskoj. Kako možemo povećati broj poslovnih događanja u destinaciji u odnosu na regionalnu i globalnu konkurenciju te ostale kongresne urede u svijetu?
Jedan od glavnih zadataka kongresnog ureda je podržati promociju nacionalnog i regionalnog brenda, kako bi upravo njegova destinacija bila pri vrhu percepcije među ključnim kupcima i donositeljima odluka. Razni kongresni uredi se natječu jedni s drugima kako bi dobili posao i to će se uvijek događati. Taj proces nazivamo ‘koopeticijom’. No, ključ uspjeha u pridobivanju što više događanja je biti taktičniji od konkurencije, što uglavnom znači biti bolji u prodajnom procesu.

Hrvatska je na globalnom tržištu uglavnom izgradila image zemlje za ljetni odmor. Kako se možemo učinkovitije pozicionirati na kongresnom tržištu?
Treba biti svjestan kako je segment poslovnih događanja u potpunosti drugačiji od segmenta odmorišnog turizma. Hrvatska treba razvijati dubinsko razumijevanje tržišta poslovnih događanja (MICE sektora) te se pozicionirati u skladu s očekivanjima i potrebama klijenata na tom tržištu.

Jeste li već bili u Hrvatskoj? Kako nas vidite iz perspektive poslovnog turizma?
Bio sam u Hrvatskoj te sam uvjeren kako imate ogroman potencijal na ovom tržištu.

O čemu ćete govoriti na Forumu kongresne industrije u prosincu?
Pozvali su me da govorim o brendiranju destinacije i njegovoj važnosti u segmentu poslovnih događanja. Budući da je konkurencija vrlo velika te sve više destinacija ulaže u svoje kongresne kapacitete, brendiranje destinacije može biti vrlo važan razlikovni element. Novi, kao i postojeći igrači na tržištu, moraju jasno definirati svoje jedinstvene osobine te procijeniti važnost tih osobina za kupca.